توجه : هنر اموزانی که درصدی از شهریه دوره را پرداخت کرده اند، می بایست , قبل از شروع دوره نسبت به تسویه کل مبلغ دوره بصورت چک و یا اقساط اقدام نمایند.
 
 

     آیین نامه عمومی ثبت نام:

1.        رعايت شئونات اسلامي براي کليه داوطلبان الزاميست. (پوشش بانوان مطابق پوشش مصوب مؤسسات آموزش عالي مانتوي بلند، مقنعه، بيرون نبودن موي سر می‌باشد.)

2.       حق اعلام نام پذیرفته شدگان در آزمون ورودی دانشگاه‌ها برای موسسه محفوظ است و داوطلبان دوره های آمادگی آزمون ها نسبت به این موضوع وقوف کامل دارند.

3.      آنچه در بروشورهاي توضيحي و يا در اعلانات چاپي و ديواري مؤسسه درج مي‌شود در حكم مقررات قطعي است.

4.      در صورت ايجاد هرگونه تغيير اعم از حذف يا اضافه شدن دروس در كنكور از سوي مراجع ذي‌صلاح، مؤسسه هيچ‌گونه مسئوليتي در قبال استرداد شهريه دروس حذف شده و يا ارائه کلاس براي دروس اضافه شده نخواهد داشت.

5.      همراه داشتن قبض ثبت نام موسسه همراه با امضا و مهر تایید نهایی بخش ثبت نام، هنگام حضور داوطلب در موسسه الزامی است.

    آیین نامه کلاسی:

1.        موسسه درخصوص تاریخ شروع دوره‌ها به‌مدت زمان دو هفته از تاریخ قید شده در برنامه زمان بندی که داوطلب در حین ثبت نام دریافت می‌کند، جهت اقدام برای شروع دوره مجاز می‌باشد. بدیهی است در این مدت به هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر تاریخ شروع دوره ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2.       کليه کلاسها در روز و ساعت اعلام شده تشکيل ميگردد و در صورت هرگونه تغيير احتمالي ، مؤسسه داوطلبان را مطلع خواهد نمود و در صورت نياز به تشکيل کلاسهاي فوق العاده يا جبراني به علت عدم تشکيل کلاس، موسسه در تعيين روز و ساعات آنها براساس شرايط استاد درس مربوطه کاملا مختار خواهد بود.

3.      موسسه تا 1 ماه پس از پایان دوره مدارک دانشجویان را صادر می‌نماید. گواهی‌نامه برای دوره‌ای که بیش از 3ماه از تاریخ اتمام آن گذشته  صادر نمی‌شود.

تبصره: دانشجو جهت دریافت گواهی‌نامه پایان دوره، می‌بایست ۱ هفته قبل از اتمام دوره، فرم درخواست مدرک را به مسئولین تحویل نماید. بدون فرم درخواست گواهی‌نامه هیچ‌گونه مدرکی صادر نمیگردد.

4.      در دوره‌های نرم‌افزاری هر ۲ دانشجو از یک سیستم کامپیوتری استفاده می‌کنند.

    قوانین قطعی مالی:

1.        داوطلب موظف است کلیه قبوض دریافتی از صندوق موسسه که در قبال پرداخت به ایشان تحویل می‌گردد؛ تا پایان دوره نگهداری نماید.

تبصره: تمامی پرداخت‌ها به‌صورت واریز بانکی به شماره حساب 8201048113 بانک پارسیان شعبه بهشتی غربی و یا پرداخت چک در وجه آقای مجتبی فاطمی می باشد. موسسه به پرداخت نقدی و یا واریز به حساب‌های دیگر تعهدی ندارد.

2.       صندوق موسسه از پذیرش یک فقره چک مشترک جهت ثبت‌نام در دو گروه دوره مختلف و نیز یک چک مشترک جهت ثبت‌نام دو داوطلب معذور می‌باشد.

3.      برای پرداخت اقساط شهریه، می‌بایست بابت هر قسط یک فقره چک کارمندی در وجه آقای مجتبی فاطمی و یا شماره‌ی حساب ایشان و  نه نام‌های متفرقه، به امور مالی پرداخت نماید. بدیهی است از اخذ سفته، دستور پرداخت موسسات مالی و اعتباری یا صندوق‌های قرض‌الحسنه و نظایر آن معذور است.

4.      درصورت عدم وصول یا برگشت چک‌های اقساط داوطلب به‌هر‌دلیل، موسسه از واگذاری مجدد چک‌های مذکور معذور بوده ودرصورت عدم مراجعه داوطلب جهت تسویه چک برگشتی مذکور ظرف مهلت 10 روز، از حضور وی در کلاس‌ها و شرکت در آزمون جلوگیری می‌شود. بدیهی است موسسه جهت اقدامات قانونی محق و مختار خواهد بود.

5.      استرداد شهریه و انتقال وجه به دوره بعد، تنها درصورت پرکردن فرم مربوطه امکان پذیر است و تغيير کلاس، جابجايي و انصراف از دوره‌ها با تاکید موکد، به‌صورت شفاهی و تلفنی به هیچ‌ عنوان قابل قبول، بررسی و پیگیری نمی‌باشد.

6.      مهلت استرداد شهریه از تاریخ تحویل فرم استرداد شهریه به امور مالی توسط داوطلب، حداقل 15 روز كاری خواهد بود.

7.      انصراف از دروس به‌هر‌دليل اعم از بيماري، خدمت سربازي، مشکلات شغلي، عدم توانايي درس خواندن، انتقال و ماموريت‌هاي اداري‌، مسافرت‌هاي داخلي و خارجي، مشکلات خانوادگي، مشکلات مالي و براي تمامي ثبت‌نام‌کنندگان قبل از شروع دوره صرفاٌ با کسر 10 درصد شهريه و تا قبل از شروع جلسه دوم صرفاٌ با کسر 50 درصد شهريه دروس امکان پذير خواهد بود. انصراف از دوره ها پس از شروع جلسه دوم به هيچ عنوان امكان پذير نمي‌باشد.

8.      آزمون‌های آزمایشی، کلاس‌های اسکیس آمادگی ارشد، کلاس‌ها و کارگاه‌های کمتر از 5روز به‌هیج‌وجه استرداد وجه یا جابجایی ندارند.

9.       دروس انتقالي به دوره بعد، به‌هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي قابل استرداد نخواهد بود.